شناسهٔ خبر: 67203648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد

احداث خانه‌های ایثار، مهم‌ترین مطالبه ایثارگران استان ایلام

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:احداث خانه های ایثار و مراکز اقامتی مهمترین مطالبه جانبازان و ایثارگران استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _شنبه، بیست و ششم خرداد_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام اظهار کرد: استان ایلام دارای ۱۶۷ جانباز ۷۰ درصد و ۱۴ جانباز قطع نخاعی است.

وی افزود: وجود همچنین جمعیتی اهمیت احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی را در استان چند برابر کرده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به مشکل زمین برای احداث خانه‌های ایثار در ایلام، اضافه کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای املاکی است که در اختیار سایر دستگاه‌ها است، تقاضا داریم این املاک در اختیار بنیاد شهید استان قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر ساخت خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی آغاز شود.

رحیمی تصریح کرد: بودجه‌های لازم از مرکز برای احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی اخذ شده و در صورت واگذاری املاک، ساخت این پروژه‌ها سریعاً شروع می‌شود.

ناصر نجفی معاون استاندار ایلام نیز در این دیدار بر ساخت خانه‌های ایثار در استان تاکید کرد و گفت: مجموعه استانداری ایلام در رأس آنها استاندار ایلام از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حمایت ویژه خواهد داشت.

وی افزود: پیرو دستور استاندار ایلام برای حل مشکلات ساخت خانه‌های ایثار و واگذاری املاک امروز این جلسه تشکیل شده و قطعاً مجموعه استان نگاه ویژه ای به حل مشکلات ایثارگران و جانبازان استان خواهد داشت.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: به زودی بحث واگذاری املاک اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تعیین تکلیف می‌شود.

نظر شما