شناسهٔ خبر: 67203430 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

زنی جوان به دست همسرش به قتل رسید

بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل نشان داد که یکی از اتاق‌های خانه دچار آتش‌سوزی شده و زن جوان ۲۷ ساله در منزل بدون علائم سوختگی و با علائم خفگی در قسمت گردن فوت و قاتل نیز از محل متواری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرد جوانی که همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و خانه‌اش را آتش زده بود، ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

قاتل نوجوان ۱۵ ساله بهشهری دستگیر شد

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: عصر سه‌شنبه گذشته درپی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل زن جوانی در خانه اش، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی و گشت انتظامی کلانتری ۱۶ بندرعباس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل نشان داد که یکی از اتاق‌های خانه دچار آتش‌سوزی شده و زن جوان ۲۷ ساله در منزل بدون علائم سوختگی و با علائم خفگی در قسمت گردن فوت و قاتل نیز از محل متواری شده است.

سردار جاویدان گفت در تحقیق از بستگان مقتول مشخص شد وی با همسرش اختلاف شدید داشته و بعد از قتل نیز با یک دستگاه پراید فرار کرده است. بدین ترتیب ردیابی‌ها ادامه یافت تا اینکه متهم در بلوارامام حسین شهر بندرعباس با شلیک پلیس به لاستیک خودروی وی، در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: متهم انگیزه خود را از این جنایت اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد.

منبع: شیعه نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما