شناسهٔ خبر: 67202995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با خانواده های شهدای والامقام محمود آذرنیوش و عباس صفرزاده در روستاهای شیرآباد و محمدآباد شهرستان طبس دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نوفرستی  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سفر به شهرستان طبس ضمن حضور در روستای شیرآباد این شهرستان با مادر و همسر شهید والامقام محمود آذر نیوش دیدار و گفتگو کرد. 
در این دیدار  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  با گرامیداشت یاد و نام شهید  محمود آذرنیوش  از مادر و همسر این شهید بزرگوار با اهدای لوحی قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان با حضور در روستای محمدآباد شهرستان طبس  با خانواده شهید والامقام عباس صفرزاده دیدار و گفتگو کرد.
نوفرستی  با بیان اینکه   دیدار با خانواده معظم شهدا کسب فیض و ادای دین به مقام والای شهداست.، افزود:  به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.
وی گفت: شهدا از جانب خداوند رحمان به واسطه ویژگی‌هایی که داشتند انتخاب شدند و این سختی‌ها،  صبر و بردباری ویژه‌ای می‌طلبد و  در جزای خیری که خداوند برای شهید عزیز در نظر گرفته است  شما نیز سهیم هستید.

گفتنی است  شهید محمود آذرنیوش در سال ۱۳۶۶/۸/۳۰ در منطقه ماووت به شهادت رسید و  شهید عباس صفرزاده در اسفند ۱۳۷۹ در روستای سنگان تربت حیدریه هنگام درگیری با قاچاقچیان و اشرار بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

 

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید والامقام

نظر شما