شناسهٔ خبر: 67202117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید روسای فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان بر توسعه همکاری‌ها

روسای فدراسیون والیبال ایران و عمان بر توسعه همکاری‌ها تاکید و مسقط خواستار استفاده بیشتر از تجربه کشورمان در برگزاری مسابقات این رشته ورزشی شد.

صاحب‌خبر -
تاکید روسای فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان بر توسعه همکاری‌ها
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ابراهیم عبداله رئیس فدراسیون والیبال عمان امروز (شنبه ۲۶ خرداد) با سید میلاد تقوی همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو کرد. امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون نیز تقوی را در این نشست همراهی کرد.
 
افزایش همکاری‌های دو جانبه و استفاده از تجربه فدراسیون والیبال ایران در برگزاری مسابقات از جمله محور‌های این دیدار خوشاآمدگویی بود که در هتل المپیک تهران برگزار شد.
 
در ادامه رئیس فدراسیون والیبال عمان از امکانات اردوی فدراسیون والیبال بازدید کرد و در دیدار با تقوی خواستار افزایش همکار‌های دو جانبه شد.
 
افزایش همکاری‌های دو جانبه و استفاده از تجربه فدراسیون والیبال ایران در برگزاری مسابقات از جمله محور‌های دیدار بود که در دفتر تقوی برگزار و رئیس فدراسیون والیبال عمان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک نیز شد.
 
برگزاری کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران و اردوی تیم ملی والیبال زنان در عمان از دیگر محور‌های این نشست بود که امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون، مهدی اسلامی خزانه دار و محسن برادری رئیس کمیته تشریفات در آن حضور داشتند.
 
ابراهیم عبداله در ادامه بازدیدی از کمپ تیم‌های ملی زنان (کمپ چمران)، تیم‌های ملی والیبال ساحلی و سالنی مردان داشت تا از نزدیک با امکانات فدراسیون والیبال برای برگزاری اردو‌ها آشنا شود.

نظر شما