شناسهٔ خبر: 67196557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

حضور رئیس فدارسیون عمان در تهران/ تاکید تقوی بر افزایش همکاری‌ها

صاحب‌خبر -

روسای فدراسیون والیبال ایران و عمان بر توسعه همکاری‌ها تاکید و مسقط خواستار استفاده بیشتر از تجربه کشورمان در برگزاری مسابقات این رشته ورزشی شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، ابراهیم عبداله رئیس فدراسیون والیبال عمان امروز (شنبه 26 خرداد) با سیدمیلاد تقوی همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد. امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون نیز تقوی را در این نشست همراهی کرد.

افزایش همکاری‌های دو جانبه و استفاده از تجربه فدراسیون والیبال ایران در برگزاری مسابقات از جمله محورهای این دیدار خوشاآمدگویی بود که در هتل المپیک تهران برگزار شد.

تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌ها و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی از دیگر محورهای توسعه و افزایش همکاری‌ها است که در نشست‌های بعدی دو طرف که امروز و فردا برگزار می‌شود درباره آنها صحبت خواهد شد.

بازدید از امکانات والیبالی ایران در سالن فدراسیون و کمپ شهید چمران از دیگر برنامه‌های رئیس فدراسیون والیبال عمان در تهران است که عصر امروز (شنبه 26 خرداد) انجام می‌شود.

افزایش دیپلماسی ورزشی ایران با استفاده از ظرفیت‌های والیبال کشورمان یکی از استراتژی‌های تقوی از زمان آغاز ریاست در فدراسیون این رشته ورزشی است و در این راستا تا کنون دیدارهای مختلفی با همتایان و دیگر مسئولین والیبال آسیا و جهان داشته است و این روند ادامه خواهد داشت.

نظر شما