شناسهٔ خبر: 67201230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در زنجان:

رقابت اخلاقمند و جوانمردانه سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی پزشکیان است

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: رقابت اخلاقمند و جوانمردانه سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی ماست و تلاش داریم سابقه درخشانی از رقابت سیاسی را در استان رقم بزنیم.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حکیمی پور روز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه انتخابات بهترین راه تعیین کارگزاران است، افزود: صندوق رأی محصول انقلاب اسلامی و حفظ آن برای ما ارزشمند است و نهاد انتخابات در قانون اساسی نیز تثبیت و بر آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: جریان اصلاح طلبی یک جریان قانونمند و در چارچوب هنجار های مسلط کشور بوده و در این راستا ابزار موثر اصلاح، همان صندوق رای است.

حکیمی پور با بیان اینکه از نظر جریان اصلاح طلبی شاخصه کنش اصلاح طلبانه، صداقت، صراحت، پاکدستی شفافیت و قانونمندی است، گفت: ما این ویژگی ها را در دکتر پزشکیان دیدیم و از وی حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه ساده زیستی، مردم داری و سلوک خاکی با همه مردم، ویژگی بارز دکتر پزشکیان است، اظهار کرد: وی از جنس مردم و این برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان ادامه داد: با توجه به این ویژگی های دکتر پزشکیان حتی افرادی از جریان سیاسی مقابل نیز به دکتر پزشکیان اقبال نشان می دهند.

حکیمی پور با بیان اینکه زنجان در حوزه های مختلف علمی، مبارزات انقلابی و دفاع مقدس خط شکن بوده است، اظهار کرد: سرلوحه ما در رقابت انتخاباتی، رقابت اخلاقمدارانه، قانونمند و جوانمردانه است و در سلوک سیاسی هم باید نشان دهیم مردم فرهیخته استان در ‌تراز کنش‌گران بالغ هستند.

وی گفت: نشانه‌های شور و آشتی با صندوق رأی در جامعه دیده می شود و معتقدیم رقابت هر چه داغ تر شود، مشارکت نیز بیشتر خواهد شد.

حکیمی پور اظهار کرد: تا نظام حکمرانی به سمت مدل تحزب نچرخد، در غیاب احزاب پاسخگو، گروه های ذی نفوذ و باندهای قدرت، اعمال اراده می کنند و پاسخگویی هم ندارند و این فسادزا است.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: ما از این فرصت رقابتی که فراهم شده تلاش داریم برای یک انتخابات پر شور استفاده کنیم و شواهد حکایت از آن دارد که مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

نظر شما