شناسهٔ خبر: 67197018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان

تنیس روی میز در زنجان گسترش می‌یابد

زنجان - ایرنا - رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان گفت: همگانی کردن و توسعه تنیس روی میز در استان با استقرار میزهای شیشه‌ای در پارک‌های شهر عملیاتی می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم کاظمی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی و تعامل لازم با شهرداری زنجان برای نصب میزهای شیشه‌ای این رشته در پارک های شهر انجام شد.

وی گفت: انجام این مهم موجب توسعه روز افزون رشته تنیس روی میز می شود ولی با توجه به هزینه زیاد تهیه ملزومات تنیس روی میز عملا انجام چنین کاری در تمامی پارک های سطح شهر امکانپذیر نیست.

این مسوول ورزشی ادامه داد: انجام این کار نیازمند تامین اعتبار لازم است که امیدواریم مسوولان و مدیران مربوط، همراهی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

کاظمی راد با اشاره به استقبال نوجوانان و جوانان از این رشته ورزشی، افزود: هم اکنون همه سانس های سالن اختصاصی تنیس روی میز زنجان پر شده است و از قشرهای مختلف در این رشته ورزشی حضور می یابند.

وی اظهار داشت:در حال حاضر تعداد ورزشکاران فعال استان در این رشته بر اساس آمار رسمی فدراسیون به بیش از ۳۰۰ نفر در بخش بانوان و مردان رسیده است.

رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان، یکی از برنامه های مهم هیات را استعدادیابی در این رشته ورزشی با همکاری آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: استعدادیابی بین پسران و دختران رده سنی پنج تا هفت سال هرساله انجام می شود که با این اقدام تعداد علاقه مندان به این ورزش و استقبال کنندگان از آن روز به روز افزایش می یابد.

نظر شما