شناسهٔ خبر: 67250260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰ هزار پرس غذا روز عید غدیرخم در ورامین میان نیازمندان توزیع می شود

ورامین- ایرنا- امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین گفت: برای نخستین بار،جشن باشکوه یک کیلومتری غدیر در بلوار امامزادگان طاهر و مطهر (ع) خیرآباد برگزار شده و بیش از ۵۰هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام داود محمدیاری روز سه شنبه در جلسه ستاد غدیر منطقه خیرآباد که در دفتر امام جمعه این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر خم، مهمترین واقعه جهان اسلام است که به عنوان اثربخش ترین فرهنگ جهان تشیع، از ارزش‌هایی برخوردار است که باید این فرهنگ به جامعه اسلامی منتقل شود.

۵۰ هزار پرس غذا روز عید غدیرخم  در ورامین میان نیازمندان توزیع می شود

وی افزود: عید غدیر خم، عید ولایت و تکمیل کننده دین است لذا همه موظفند تا پرچم غدیر را برافراشته نگاه داشته و برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن های این روز تلاش نمایند.


وی تصریح کرد: بسیاری از عاشقان خاندان امامت و ولایت منطقه خیرآباد برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیر اعلام آمادگی کرده‌اند از این رو برای اولین بار جشن خیابانی یک کیلومتری غدیر در بلوار امام‌زادگان طاهرومطهر منطقه خیرآباد از ساعت۵ عصر تا اذان نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

۵۰ هزار پرس غذا روز عید غدیرخم  در ورامین میان نیازمندان توزیع می شود

محمدیاری افزود: در این جشن غرفه‌های متعدد و متنوعی از جمله کودک و نوجوان، خدمات فرهنگی، خدماتی آموزشی، پذیرایی برپا شده و از عاشقان ولایت فقیه پذیرایی می‌کنند.

وی اظهار داشت: یکی از سنت‌های حسنه عید سعید غدیر خم، اطعام نیازمندان است از این رو، در این روز بزرگ بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم با همت نهاد های مردمی، مراکز خیریه، دهیاری ها، هیأت مذهبی و مساجد توزیع می‌شود.

۵۰ هزار پرس غذا روز عید غدیرخم  در ورامین میان نیازمندان توزیع می شود

فراخوان ثبت نام مواکب مردمی برای جشن یک کیلومتری غدیر قرچک
ستاد بزرگداشت عید سعید غدیر شهرستان قرچک نیز با اعلام فراخوانی از عموم مردم، دستگاهها، هیات ها و گروههای جهادی که تصمیم دارند در جشن بزرگ عید غدیر به مردم قرچک خدمت‌رسانی کنند، برای ثبت نام دعوت کرد.

۵۰ هزار پرس غذا روز عید غدیرخم  در ورامین میان نیازمندان توزیع می شود

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نظر شما