شناسهٔ خبر: 67195648 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشاورزان با صرفه‌جویی از ۱۹ ساعت برق رایگان بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد: کشاورزان به ازای ٥ ساعت همکاری با طرح‌های مدیریت مصرف، ١٩ ساعت برق رایگان دریافت می‌کنند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد: کشاورزان به ازای ٥ ساعت همکاری با طرح‌های مدیریت مصرف، ١٩ ساعت برق رایگان دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رسول روستائی تأمین برق چاه‌های کشاورزی را بر اساس پروانه بهره برداری، روزانه ١٩ ساعت اعلام کرد و گفت: مشترکان کشاورزی در قبال ٥ ساعت مدیریت مصرف در ساعات اوج بار از ساعت ۱۳ تا ۱۸، ١٩ ساعت در شبانه روز از برق رایگان بهره مند می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشاورزان هم استانی در صورت تأمین ١٥ درصد برق مصرفی از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های مدیریت مصرف برق معاف می‌شوند.
 
وی از اجرای ساز و کار جدید تشویقی برای مصرف بهینه در این بخش برای نخستین بار خبر داد و گفت: مطابق آن چنانچه کشاورزان با بهینه سازی مصرف از طریق اصلاح پمپ‌ها و سایر موارد بتوانند صرفه جویی بیشتری داشته باشند، برق صرفه جویی شده با نرخ پلکانی و افزایشی و تا ٢٢٠٠ تومان به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی خریداری می‌شود که ٤ برابر هزینه تأمین برق است.
 
انتهای پیام 

نظر شما