شناسهٔ خبر: 67194810 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فراخوان جذب پژوهشگر در پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعةالزهرا(س)

حوزه/ پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام الله علیها از خواهران پژوهشگر در ۱۰ گروه علمی دعوت به همکاری می‌نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پژوهشگاه مطالعات اسلامی در راستای سیاست‌های جامعة الزهرا سلام الله علیها و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت علمی پژوهشی خواهران و تکمیل کادر علمی خود در پژوهشکده علوم و معارف اسلامی شامل گروه قرآن و حدیث، گروه اخلاق و تربیت اسلامی، گروه تاریخ اسلام و گروه مطالعات زنان، پژوهشکده فقه و مبانی حقوق شامل گروه فقه و حقوق، گروه فقه زن و خانواده و گروه موضوع شناسی فقه با محوریت زنان و پژوهشکده فلسفه و کلام شامل گروه فلسفه، گروه کلام و گروه امامت از میان خواهران متخصص و توانمند دعوت به همکاری می‌نماید.

دارا بودن مدرک سطح ۴ حوزه یا دکتری در رشته‌های مرتبط، تألیف حداقل یک کتاب پژوهشی یا دو مقاله علمی پژوهشی منتشر شده و قبولی در مصاحبه علمی از شرایط جذب پژوهشگر در این مرکز است.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان مدرک سطح ۴ یا دکتری در رشته‌های غیر مرتبط در صورت داشتن سابقه و رزومه پژوهشی مرتبط و طلاب سطح ۴ یا دانشجویان دکتری در رشته‌های مرتبط، در صورت تصویب طرح تفصیلی رساله به مصاحبه دعوت می شوند. البته دارندگان مدارک دانشگاهی، لازم است حداقل مدرک سطح ۲ حوزه را دارا باشند.

داوطلبان می توانند جهت ثبت‌نام حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ فرم مربوط به جذب پژوهشگر را به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_۲۹۵/ تکمیل نمایند.

کارشناسان پژوهشگاه مطالعات اسلامی به‌ صورت حضوری و تلفنی پاسخ‌گوی سؤالات مرتبط هستند.

آدرس: قم، سالاریه، بلوار بوعلی‌سینا، جامعة الزهرا سلام الله علیها، پژوهشگاه مطالعات اسلامی

تلفن: ۳۲۱۱۲۲۲۴-۰۲۵ و ۳۲۱۱۲۵۴۵-۰۲۵

ایتا: @pajoheshgaran۱۴۰۲

تارنما: https://pm.jz.ac.ir

نظر شما