شناسهٔ خبر: 67283304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ساعت بازدید موزه خودروهای تاریخی تغییر کرد

صاحب‌خبر -

ساعت بازدید از موزه خودروهای تاریخی ایران از هفته آینده تا ساعت ۲۰ افزایش می یابد.

ساعت بازدید موزه خودروهای تاریخی تغییر کرد
تین نیوز

ساعت بازدید از موزه خودروهای تاریخی ایران از هفته آینده تا ساعت ۲۰ افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی گروه موزه های دفینه زیرمجموعه بنیاد مستضعفان اعلام کرد این تغییر ساعت از روز دوم تیر ۱۴۰۳ اعمال می شود.

بر این اساس، موزه خودروهای تاریخی ایران از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده بازدید است.

پیش از این، ساعت کاری موزه از ۹ صبح تا ساعت ۱۷ بود که از روز دوم تیر ماه این زمان تا ساعت ۲۰ افزایش پیدا خواهد کرد. بلیت موزه نیز تا ساعت ۱۹:۳۰ به فروش می رسد.

این موزه، مجموعه ای از خودروهای منحصربه فرد و نادر دنیا را به نمایش گذاشته است، که بیشتر آنها متعلق به دربار و خاندان پهلوی بوده است. پیرس ارو آب طلاکاری شده، تنها نمونه پنتر لیزر تولید شده در جهان، تنها اتومبیلی که حاصل کار مشترک کمپانی های مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن است، مجموعه غنی از مدل های رولز رویس از جمله رولزرویس سیلور گوست احمد شاه قاجار، مدل افسانه ای فانتوم ۴ ضد گلوله، فانتوم ۳ و مدل های استثنایی بنز  ۵۰۰k و ۶۰۰لیموزین، ۱۹۰ SL از جمله خودروهای به نمایش گذاشته شده در این موزه است. به تازگی بخش کالسکه های اشرافی نیز به این مجموعه اضافه شده است.

این موزه در کیلومتر یازده جاده مخصوص کرج، خیابان ۲۵ واقع شده و بلیت آن برای بازدیدکنندگان داخلی ۸۴ هزار تومان و برای بازدیدکنندگان خارجی ۵۰۰ هزار تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما