شناسهٔ خبر: 67194370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهید رئیسی اعتماد ملی را افزایش داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر گفت: شهید رئیسی در انتخابات سطح معیار را بالا برد که مهم‌ترین آن بازگرداندن اعتماد ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جواد فصیحی امروز _شنبه بیست و ششم خرداد_ در نشست اعضای شورای بسیج رسانه خمینی شهر ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: شهید رئیسی در انتخابات سطح معیار را بالا برد که مهم‌ترین آن برگرداندن اعتماد ملی است و در مراسم تشییع پیکر شهدا شاهد پیام دهه هشتادی‌ها بودیم که شهید رجایی را شنیدیم و شهید رئیسی را دیدیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، افزود: ولایت‌مداری، اعتقاد و باور قلبی به رهبری، قدرت پیگیری، پیاده سازی و تحقق ولایت در جامعه، نقش آفرین، آگاه به همه جریانات، شناخت مسائل کشور در حوزه‌های مختلف و بین‌المللی، دارای شناخت و درک از مسائل دفاعی امنیتی، امیدآفرینی در جبهه مقاومت، ساده زیستی، وحدت بخشی، تأمین عزت ملی در صحنه بین‌المللی، ایستادگی در برابر مستکبران مخصوصاً آمریکا، اعتقاد به دفاع از مظلومان، ضرورت دفاع از جبهه مقاومت و حفظ خاک ریزهای کشور از ویژگی‌های ادامه دهنده راه شهدای خدمت است.

شهید رئیسی اعتماد ملی را افزایش داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌ها در شهرستان مشارکت بالای ۵۰ درصد برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده و امید است در بازه زمانی مناظره‌ها و تبلیغات درصد مشارکت افزایش پیدا کند.

فصیحی با اشاره به تأثیرگذاری بسیج رسانه در خمینی‌شهر، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه بین تمام جریانات رسانه توانسته است با حفظ و انسجام، ظهور و بروز در سطح فعالیت‌های استان با برگزاری همایش‌های ملی و مذهبی در سطح استان و حتی کشور بین ۸۰ تا ۸۵ درصد یک همگرایی و یک شوک رسانه‌ای در برنامه‌ها و در اهدافی که مد نظر انقلاب اسلامی است ایفا کند.

شهید رئیسی اعتماد ملی را افزایش داد

وی افزود: در خمینی شهر با توجه به اعتماد مردم می‌توان گفت تأثیرگذاری کانال‌ها، گروه‌ها و رسانه‌های محلی بیشتر از کانال‌های ملی و استانی است که هر کدام با مطالبه‌گری خیلی خوب و دیدگاه و نظراتی که دارند توانسته‌اند اهداف شهرستان پیش ببرند.

حسین رحمتی، مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله بسیج رسانه گفت: مطابق گزارش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان، کانال‌ها و رسانه‌های شهرستان خمینی‌شهر در انعکاس اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار خوش درخشیدند.

نظر شما