شناسهٔ خبر: 67321321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

ساختن مدرسه، موقوفه‌ای ماندگار و تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خداوند به کارهای این دنیا ضریب می‌دهد و چند برابر حساب می‌کند و کار شما خیرین نیز در این زمره قرار می‌گیرد؛ چرا که ساختن مدرسه موقوفه‌ای ماندگار و تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

آیت الله محامی شامگاه شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بیان کرد: فرصت‌های دنیوی بستری برای ساختن دنیای آخرت است.

وی افزود: خداوند به کارهای این دنیا ضریب می‌دهد و چند برابر حساب می‌کند و کار شما خیرین نیز در این زمره قرار می‌گیرد.

آیت‌الله محامی بیان کرد: پرونده عمل انسان با مرگ وی بسته نمی‌شود و همچنان مسیر رشد و تعالی باز است و از مصادیق آن وقف مال و ثروت و دانایی و تربیت فرزندی شایسته است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نقش شما در تربیت انسان که در حقیقت رشد فکری و روحی وی را به دنبال دارد بر هیچکس پوشیده نیست و این توفیق الهی گوارایتان باد.

وی گفت: وظیفه ما و مردم شکرگزاری و سپاسگزاری از شماست که باید قدردان این نگاه در سخن و عمل باشیم و شما خیرین هم در برابر خداوند سپاسگزار باشید؛ چرا که پا نهادن در عرصه خیرخواهی، توفیقی الهی است که شامل شما خوبان شده است.

با تمام وجود قدر خشت خشت مهربانی‌هایتان را می‌دانیم

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: مدرسه سازی در حقیقت تقویت جبهه فرهنگی سرنوشت ساز برای دانش‌آموزان است.

رضا شریفی گفت: تلاش شما در مسیر مدرسه‌سازی خنثی کننده توطئه دشمنان است؛ چرا که ساخت مدرسه تقویت مرکز وحدت، عزت آفرینی و امید بخشی را به دنبال دارد.

 وی افزود: شما خیرین فرهنگ کمک و انفاق و بخشش را توسعه و ترویج می‌دهید و بسیاری از سنت‌های بنیادی و قدیمی این سامان را زنده نگه می‌دارید.

 شریفی بیان کرد: شاخص‌های استان در ابعاد مختلف در حال رشد و توسعه است و گفتمان فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف در حال شکل گرفتن و پیاده کردن است.

 وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود قدر خشت خشت مهربانی‌هایتان را می‌دانیم؛ به آن احترام گذاشته و این نگاه را ارج می‌نهیم.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: شما خیرین از جمله سرآمدان عرصه گذشت و ایثار و اخلاص بوده، هستید و خواهید بود.

شریفی گفت: مدرسه سازی در حقیقت تقویت جبهه فرهنگی سرنوشت‌ساز برای دانش آموزان است.

انتهای پیام

نظر شما