شناسهٔ خبر: 67192823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیشوا | برگزاری دوره آموزشی مهارت های زندگی

مددجویان کمیته امداد با هدف یادگیری مهارت های زندگی تحت آموزش قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به همت اورژانس اجتماعی شهرستان پیشوا دوره آموزشی با هدف آشنایی با فعالیت های اورژانس اجتماعی وآموزش مهارت های زندگی وهمچنین آموزش خود مراقبتی به منظور پیشگیری از کاهش آسیب مختص مددجویان کمیته امداد اجرا شد.

در این کارگاه آموزشی، یزدان جو مسئول اورژانس اجتماعی و  پیرهادی کارشناس اورژانس اجتماعی به عنوان مدرسین این دوره با هدف پیشگیری و ارتقای سواد سلامت در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  در کانون امام علی (ع) مختص  مددجویان کمیته امداد با هدف آگاهسازی دختران و زنان با تاکید بر موضوع خود مراقبتی آموزش های لازم و راهبردی در خصوص فعالیتهای هدفمند در راستای ارتقـاء دانش و آگـاهی، عزت نفس و خودشـکوفایی بـانوان و دختران با محوریت مسائل روانی - اجتماعی و پیشــگیری از آســیبهـای اجتماعی به  ارائه شد.

 موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا  در خصوص اجرای این آموزش ها در سطح شهرستان اظهار کرد: آموزش مهارت های زندگی علاوه بر ایجاد کارکرد در حیطه‌های مختلف باعث ارتقاء سلامت فرد و خانواده می‌شود، موجب ارتقای سلامت اجتماعی نیز خواهد شد. مسلما زمانی که فردی بتواند از خود در برابر بیماری‌های جسمی و روانی و آسیب‌های اجتماعی مراقبت کند، بالطبع جامعه نیز سالم‌تر خواهد بود.
در پایان این جلسه توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی به پرسش وپاسخ پرداخته شد.

نظر شما