شناسهٔ خبر: 67191862 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخواست سخنگوی گردان‌های قسام از زائران خانه خدا

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام از زائران خانه خدا خواست تا با دعای خالصانه خود در اماکن مقدس و در هنگام انجام مناسک حج، برادران خود در غزه و فلسطین را یاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد: مقاومت فلسطین از طرف امت اسلام فریضه جهاد را با دشمنان خدا و اشغالگران غاصب به جا می‌آورد.

وی در پیامی به زائران خانه خدا گفت: از زائران بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که با دعای خالصانه خود در مناسک حج از برادران خود در غزه و فلسطین یاد کنند و به یاد مردم صبور غزه و مجاهدان آن در این ایام بزرگ و مبارک باشند.

 وی افزود: در شرایطی که میهمانان خانه خدا فریضه حج را به جا می‌آورند، ما نیز از طرف امت بزرگ اسلام فریضه جهاد با دشمنان خدا و اشغالگران غاصب را به‌جا می‌آوریم.

ابوعبیده گفت: طوفان الاقصی برای سومین حرم شریف (مسجد الاقصی) آغاز شد و مناسک حج فرصتی برای یادآوری واقعیت مبارزه ما به دو میلیارد امت اسلامی است؛ دشمنی که به هتک حرمت این حرم شریف می‌پردازد و هر روز فساد و یهودی‌سازی را در آن گسترش می‌دهد.

 روز گذشته (جمعه) گردان‌های قسام از بمباران یک مرکز نظامی رژیم صهیونیستی و کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی در بمباران یک تونل در شرق محله زیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر داد.

 
بر اثر جنایات اسرائیل در غزه تاکنون بیش از 37 هزار فلسطینی شهید و حدود 80 هزار نفر زخمی شده‌اند؛ بیشتر قربانیان این حملات، کودکان و زنان هستند. این در حالی است که حدود ده هزار نفر در زیر آوارها مفقود هستند.
 
ارتش اشغالگر اسرائیل با نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت مبنی بر توقف فوری جنگ و دستور دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف حمله به رفح و اتخاذ تدابیر فوری برای جلوگیری از اقدامات نسل‌کشی به جنگ و جنایات خود همچنان ادامه می‌دهد. 
انتهای پیام

نظر شما