شناسهٔ خبر: 67204297 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بازتاب پیام گردان‌های قسام به مناسبت روز عرفه در شبکه‌های اجتماعی

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناسبت روز عرفه پیامی منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی پیامی به مناسبت روز عرفه و حضور حجاج بیت الله الحرام در عرفات پیامی منتشر کرد که با واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. 

براساس این گزارش، بامداد روز شنبه نهم ذی الحجه سال 1445 هجری قمری و مصادف با حرکت حجاج بیت الله الحرام به سمت عرفات برای ادای بزرگ‌ترین رکن حج، گردان‌های قسام اقدام به احیای سنت تکبیر با انتشار پیامی در کانال رسمی خود در تلگرام کرد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

تصویری که شاخه نظامی حماس برای این منظور انتخاب کرده است، به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های مختلف بازنشر داده شد تا از این طریق نشان داده شود که مبارزان فلسطینی همچنان در برابر اشغالگران رژیم صهیونیستی و برای کمک به آرمان فلسطین پایدار و مستحکم ایستاده‌اند. 

امروز شنبه، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش در سخنانی اعلام کرد: حجاج بیت الله الحرام را دعوت می‌کنیم در مشاعر مقدسه و حین اقامه مناسک حج، برادران خود را در غزه و فلسطین از یاد نبرند.

وی در ادامه افزود: از حجاج خانه خدا می‌خواهیم غزه و ساکنان مقاوم و رزمندگان آن را در این لحظات بزرگ و مبارک یاد کنند.

ابوعبیده تصریح کرد: ما در زمانی که مهمانان خانه خدا مناسک حج را به جا می‌آورند، به وظیفه جهاد در راه خدا علیه دشمنان اشغالگر به نیابت از امت بزرگ اسلامی عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی برای محافظت از سومین حرم مقدس مسلمانان اجرا شد و مناسک حج فرصتی را مهیا می‌کند تا به امت دو میلیاردی مسلمانان واقعیت نبرد ما با دشمن صهیونیستی که به مسجدالاقصی تعرض کرده و دست به فساد و یهودی‌سازی در این مکان مقدس می‌زند، تبیین شود.

انتهای پیام

نظر شما