شناسهٔ خبر: 67183634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سیلاب دوباره به چند شهر مرکزی مازندران خسارت زد

ساری - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب شامگاه جمعه به چند شهر مرکزی مازندران خسارت زد و برخی از مسیرهای ترددی در شهرستان سوادکوه و بالادست بابل را مسدود کرد.

صاحب‌خبر -

"حسینعلی محمدی شیرکلایی" شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش های رگباری شامگاه جمعه سبب شد مسیر تردد برخی از روستاهای سوادکوه در منطقه گزو و ارتفاعات جنوب بابل در گلیران مسدود شود.

وی اظهار کرد: ۲۵ کیلومتر از مسیر جاده سوادکوه مسدود شده که پنج دستگاه لودر در حال بازگشایی مسیر و رفع مشکل تردد مردم هستند.

وی گفت: بارش های رگباری در جنوب بابل در محدوده معدن گلیران هم بسیار شدید بوده و موجب بسته شدن برخی از راه های دسترسی منطقه شده است.

وی اضافه کرد: سیلاب به بخش های از جاده کیاسر و بلده نور هم خسارت زد که تلاش ها برای ایمن سازی این جاده ها در حال انجام است.

این مقام مسوول تصریح کرد: بارش های امشب خسارت هایی در بخش های مختلف به همراه داشت که میزان آن بعد از برآورد اعلام خواهد شد.

وی به وقوع سیلاب شب گذشته در محور کندوان در غرب مازندران اشاره و اضافه کرد: در این حادثه به هفت خودرو آسیب جدی وارد شد و ۱۶ نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: همه عوامل امدادی نهادهای خدمات رسان در این منطقه تا پاک‌سازی کامل محور حضور دارند.

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ هم سیل در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد جاری شد که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

سیلاب دوباره به چند شهر مرکزی مازندران خسارت زد

نظر شما