شناسهٔ خبر: 67510267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر خبر داد؛

پرداخت بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۶۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در ۳۳ ماه گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «محمد هادی رستمیان» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و یک هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات آلایندگی‌ها به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

وی افزود: این میزان اعتبارات نقش مهمی در توسعه عمران و آبادانی شهرهای استان بوشهر داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: از دیگر خدمات دولت سیزدهم در سه سال گذشته به شهرداری های استان، اختصاص ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری، ۴۲ دستگاه امداد، نجات و آتش‌نشانی و ۲۲ هزار و ۸۰ تن قیر یارانه‌ای بوده است.

رستمیان عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی درجه ۲۳ شهرداری استان ارتقا یافت که سبب افزایش میزان اعتبارات به این شهرها شده است.

بیشتر بخوانید

هدیه دولت سیزدهم به مردم بوشهر با افزایش سه برابری تولید آب‌شیرین‌کن‌ها

معاون استاندار بوشهر: پروژه‌های فعلی تامین آب این استان با ۱۰ سال پیش از آن برابری می‌کند

معاون استانداری بوشهر: تشدید نظارت باعث سرعت اجرای طرح‌های عمرانی شد

وی عنوان کرد: در حوزه نیروی انسانی شاغل در شهرداری استان نیز ۹۶۰ نفر از کارکنان و کارگران در این دولت تغییر وضعیت یافته اند که در بهره‌وری و خدمات آنها به مردم اثرگذار بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: نهضت خدمات‌رسانی صادقانه در راستای مطالبات مردم در دولت شهید رئیسی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شده که شاخص های توسعه در بخش های عمرانی گواهی بر این ادعا است..

رستمیان مشارکت گسترده و حداکثری در عرصه انتخابات ۱۵ تیرماه ریاست جمهوری را مهم و یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر ذکر کرد و از مردم استان بوشهر دعوت کرد در این حماسه حضور مشارکت داشته باشند.

نظر شما