شناسهٔ خبر: 67510246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخورد قانونی با منتشرکنندگان عکس تعرفه رأی

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رأی، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات مرحله دوم در استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: ضمن تأکید بر لزوم حفظ امنیت و امانتداری در فرآیند انتخابات تاکید کرد: عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رأی، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کاظمی ادامه داد: علت این ممنوعیت به دلیل جلوگیری از خرید و فروش رأی و هرگونه سوءاستفاده بوده و قطعا با همکاری همه مردم به عنوان برگزارکنندگان اصلی انتخابات، روز جمعه شاهد یک رقابت کاملا سالم از طرف هر دو نامزد انتخابات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: حق رأی و انتخابات به عنوان امانتی در دست شهروندان است و حفظ این امانت از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی امنیت و سلامت انتخابات از اولویت‌های اصلی ستاد انتخابات بوده و هرگونه تلاش برای نقض این اصول با جدیت دنبال و به هرگونه تخلفی با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد: این اقدامات به منظور تضمین برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که هر رأی به درستی شمرده و از حقوق شهروندان به خوبی محافظت می شود.

کاظمی در ادامه یادآور شد: مانند دور اول انتخابات در 1089 شعبه اخذ رأی از ساعت 8 صبح جمعه همزمان با سراسر کشور انتخابات در استان آغاز خواهد شد و مردم می توانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/

نظر شما