شناسهٔ خبر: 67180804 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صالحی فرد: قاتل شیشه‌ای به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: فردی که پس از مصرف شیشه مردی را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد. فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: فردی که پس از مصرف شیشه مردی را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حمیدرضا صالحی‌فرد اظهارداشت: در بامداد بیست و یکم خردادماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان زرین‌دشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی ناشناس در نیمه‌های شب با ورود به منزل مردی ۴۶ساله به دلیل نامعلوم با وی به شدت درگیر و وی را به قتل می‌رساند. 

فرمانده انتظامی زرین‌دشت ادامه داد: فرزند ۱۷ ساله مقتول که در خانه حضور داشته به صحنه درگیری نزدیک که ناگهان قاتل نیز وی را مجروح و سریعا از محل حادثه متواری می‌شود.     

صالحی‌فرد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفی‌گاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد پس از مصرف مواد مخدر از نوع شیشه به قصد سرقت وارد منزل مذکور شدم که ناگهان مقتول و فرزندش از خواب بیدار شد که به دلیل ترس از دستگیری وی را با ضربات چاقو به قتل و پسرش را نیز مجروح کردم. 

وی با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از خانواده‌ها خواست درباره اعتیاد و مواد اعتیادآور و اثرات سوء ناشی از آن اطلاعات کافی کسب کنند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام 

نظر شما