شناسهٔ خبر: 67173366 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقی که با مصرف شیشه مرد ۴۶ ساله زرین دشتی را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: فردی که پس از مصرف شیشه مرد ۴۶ ساله را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت بیان کرد: در بامداد بیست و یکم خرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان زرین دشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی ناشناس در نیمه‌های شب با ورود به منزل مردی ۴۶ساله به علت نامعلوم با وی به شدت درگیر و او را به قتل می‌رساند. 

فرمانده انتظامی زرین دشت ادامه داد: فرزند ۱۷ ساله مقتول که در خانه حضور داشته به صحنه درگیری نزدیک که ناگهان قاتل او را نیز مجروح و سریعا از محل حادثه متواری می‌شود. 

سرهنگ صالحی فرد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد پس از مصرف مواد مخدر از نوع شیشه به قصد سرقت وارد منزل مذکور شدم که ناگهان مقتول و فرزندش از خواب بیدار شدند و به علت ترس از دستگیری، وی را با ضربات چاقو به قتل رساندم و پسرش را نیز مجروح کردم. 

او با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از خانواده‌ها خواست درباره اعتیاد و مواد اعتیاد آور و اثرات سوء ناشی از آن اطلاعات کافی کسب کنند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید

 قتل مرد ۴۶ ساله در زرین دشت

نظر شما