شناسهٔ خبر: 67290310 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ترفند افزایش خنک کنندگی کولر خودرو

گرمای تابستان می‌تواند رانندگی را به تجربه‌ای ناخوشایند تبدیل کند اما با چند راهکار ساده می‌توانید کولر ماشین خود را خنک‌تر کرده و از رانندگی در گرمای تابستان لذت ببرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کولر ماشین بخشی مهم از اتومبیل و سیستم تهویه مطبوع به حساب می‌آید که وظیفه خنک‌سازی و تنظیم دمای داخل کابین را بر عهده دارد و رانندگی در ایام گرم سال را قابل‌ تحمل می‌کند. خنک تر شدن کولر خودرو با نکاتی ساده امکان پذیر است، در این بخش ترفند تقویت کولر خودرو را آموزش می دهیم، پس برای افزایش قدرت کولر ماشین با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

راهکارهایی برای کمتر زمین خوردن سالمندان

زمان روشن بودن کولر، اگر گردش خارجی هوا را فعال کنید، عملکرد کولر ماشین را نصف می کند. زمانی که کولر ماشین روشن است، باید سیستم تهویه را روی حالت گردش داخلی قرار دهید تا کابین در بالاترین حد ممکن خنک شود و این راز مهم افزایش خنک کنندگی کولر ماشین است که خیلی ها نمیدانند.

زمانی که سیگار می کشید یا بوی بدی در کابین وجود دارد، تنها باید از تهویه خارجی استفاده نمایید.

اگر داخل ماشین واقعا گرم بود، می توانید دریچه کولر را به مقدار کمی باز کنید و سپس پنجره ها را چند سانت پایین دهید و این کار را به مدت ده تا ۲۰ ثانیه انجام دهید. با این کار، نیرویی به هوای گرم وارد می شود و آن را از پنجره به بیرون می راند.

قرار دادن کولر در درجه پایین هنگام شروع کار می تواند بیشترین خنکی را با کمترین سوخت به شما تحویل دهد.

فیلتر های کولر را با دقت تمیز کنید که کثیف بودن این فیلتر ها از رد و بدل شدن هوا جلوگیری می کند.

درهنگام استفاده از کولر خودرو سعی کنید دربهای خودرو را زیاد باز و بسته ننمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما