شناسهٔ خبر: 67180335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از حضور پر شور در انتخابات تا تلاش برای توسعه کشاورزی

امام جمعه یاسوج گفت:زیرساخت های رونق کشاورزی در استان به ویژه در زمینه تبدیل زمین های دیم به آبی نیازمند تقویت است.

صاحب‌خبر -

امام‌جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به وضعیت جغرافیایی منطقه برای توسعه صنعت کشاورزی گفت: کشاورزی و دامداری موجب توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و ثروت افزایی می شود.

آیت الله حسینی افزود: کشاورزی و دامداری از مشاغل مستحب بوده و بر بستر تولید اثر دارد.

وی به‌ضرورت سدسازی برای بهره‌وری کشاورزی با توجه به افزایش جمعیت و ظرفیت موجود تأکید کرد و افزود: قرار نیست دولت برای همه اشتغال فراهم کند بلکه باید شغل‌های خارج از دولت نیز راه‌اندازی شود که کشاورزی و دامداری ازاین‌دست شغل‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم تلاش برای ایجاد سد تنگ سرخ گفت: این سد ها نسبت به سد مارون و چم شیر ظرفیت کمتری دارند اما تلاش برای بهره وری آنها در حوزه کشاورزی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور در دهه نخست تیرماه اشاره کرد و از شهروندان ساکن استان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای به سربلندی و پیشرفت کشورمان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به برنامه ریزی گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و ابرازامیدواری کرد: این بار هم مردم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رییس جمهوری شایسته این تلاش ها را نقش بر آب می کنند.

وی حضور گسترده مردم کشورمان در آیین های تشییع و بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله شهید ابراهیم رییسی و شماری از همراهانش را نشان دهنده ارتباط قلبی مردم با مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

آیت الله حسینی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های اسلامی عرفه و عید قربان در روز بیست و هفتم و بیست و هشتم خرداد از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از این فرصت برای نیایش در درگاه الهی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در برنامه های معنوی دعای عرفه و نماز عید قربان افزون بر برکات فردی همدلی و انسجام مسلمانان را نمایان می کند.

نظر شما