شناسهٔ خبر: 67178441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یاسوج

زیرساخت های کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمدنیازمند تقویت است

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت:زیرساخت های رونق کشاورزی در استان به ویژه در زمینه تبدیل زمین های دیم به آبی نیازمند تقویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به نامگذاری روز دوشنبه ۲۷خرداد ماه به عنوان جهاد کشاورزی تاکید کرد: تبدیل زمین کشاورزی دیم به آبی افزون بر بهبود درآمد بهره برداران به امنیت غذایی هم کمک می‌کند به همین علت توجه بیشتر به این مقوله ضرورت دارد.

وی یادآور شد: البته پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام های خوبی برای رونق تولید محصولات کشاورزی در استان انجام شده اما به علت اینکه حوزه یاد شده درآمد بخش عمده ای از درآمد مردم کهگیلویه وبویراحمد را تامین می کند دارای اهمیت زیادی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور در دهه نخست تیرماه اشاره کرد و از شهروندان ساکن استان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای به سربلندی و پیشرفت کشورمان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین به برنامه ریزی گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های اشاره کرد و ابرازامیدواری کرد: این بار هم مردم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رییس جمهوری شایسته این تلاش ها را نقش بر آب می کنند.

وی حضور گسترده مردم کشورمان در آیین های تشییع و بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله شهید ابراهیم رییسی و شماری از همراهانش را نشان دهنده ارتباط قلبی مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

آیت الله حسینی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های اسلامی عرفه و عید قربان در روز بیست و هفتم وبیست و هشتم خرداد ماه از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از این فرصت برای نیایش در درگاه الهی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در برنامه های معنوی دعای عرفه و نماز عید قربان افزون بر برکات فردی همدلی و انسجام مسلمانان را نمایان می کند.

نظر شما