شناسهٔ خبر: 68997961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس، مطالبه‌گر مطالبات مردم/هوشمندسازی پلیس تاثیر بسزایی در کنترل جرائم دارد

جانشین فرمانده انتظامی استان از پلیس به عنوان مطالبه‌گر مطالبات مردم یاد کرد و گفت: هر زمان که لازم باشد همکاران من به نفع مردم ورود پیدا کرده و موضوعات و مشکلات آن‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا در کرمانشاه سردار محمد رستمی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهل سنت کرمانشاه با تبریک هفته انتظامی، اظهار کرد: پلیس بهترین یار مردم و پشتیبان و پناهگاه آنها در برابر خطرات و مشکلات است.

وی افزود: در عین حال مردم از پلیس مطالبات فراوانی دارند که عمده آن در حوزه امنیت بخشی و مقابله با مجرمانی است که امنیت جامعه را به چالش می‌کشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خدمتگزار، مطالبه‌گر مطالبات مردم است و هر زمان که لازم باشد به نفع مردم ورود پیدا کرده و موضوعات و مشکلات آن‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند، گفت: اعتقاد داریم اجرا و انجام این مطالبات به افزایش امنیت و احساس رضایتمندی شهروندان کمک زیادی می‌کند.

وی همچنین از اشرافیت پلیس بر کار مجرمان خبر داد و با بیان اینکه آن‌ها کوچک‌ترین امنیتی در کرمانشاه ندارند، افزود: امروز مجرمان حرفه‌ای و خشن به این یقین رسیده‌اند که چنانچه دست از پا خطا کنند، با واکنش قاطعانه و سخت پلیس روبرو خواهند شد.

رستمی همچنین با اشاره به اینکه کار هوشمندسازی پلیس کرمانشاه با سرعت در حال انجام است، گفت: این کار تأثیر بسزایی در کنترل جرایم، کشف سریع آن‌ها و دستگیری مجرمان خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون ۸ کلانتری هر کرمانشاه هوشمندسازی شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه کلانتری‌ها به وسایل الکترونیکی مجهز شوند تا امنیت به حد اعلای خود در استان برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به امنیت خوبی که در استان کرمانشاه وجود دارد، افزود: بخش اعظمی از این امنیت را مرهون جانفشانی، پشتکار و زحمات شبانه‌روزی مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌هایی هستیم که در سخت‌ترین شرایط نیز به چیزی جز خدمت صادقانه و کمک به مردم فکر نمی‌کنند.

وی در پایان از همراهی همه مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: مطمئن باشید من و همکارانم هدفی جز خدمت به شما مردم شریف کرمانشاه را نداریم و حاضر هستیم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش شما کنیم و اجازه نخواهیم داد عده معدودی با هر نیت و انگیزه‌ای آرامش را از شما سلب کنند.

نظر شما