شناسهٔ خبر: 67175542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

با دستور فوری استاندار صورت گرفت؛

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

ایسنا

استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، استاندار مازندران شامگاه ۲۴ خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.
در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس
وی افزود: از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس
همچنین محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس در این زمینه گفت: از ساعت ۶ غروب باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان نموده و برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

خبرهای رسمی حاکی از این است که تاکنون دو خودرو دچار خسارت شده است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس
یادآور می‌شود؛ هشدارهای سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بارها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روزهای آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

نظر شما