شناسهٔ خبر: 67170899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش تخت‌های بیمارستان کوثر در بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از افزایش تخت‌های بیمارستان کوثر بروجرد به ۹۶ تخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس گودرزی، عصر امروز، در حاشیه آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر در بروجرد گفت: طرح توسعه این بیمارستان با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع و اعتبار سه هزار و500 میلیارد ریال احداث‌ شد و تعداد تخت‌های بستری از 32 تخت به 96 تخت افزایش یافت.

وی افزود: بیمارستان کوثر با مساحتی حدود شش‌هزار مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت که با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، این پروژه با سه‌برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی صددرصد تکمیل و تجهیز شده‌است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهارهزار مترمربع وسعت و 22 اتاق معاینه، کلینیک قلب، گوارش، زنان ‌زایمان و دندان‌پزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از 12 برابر درمانگاه فعلی افزایش دارد و این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

گودرزی تصریح کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر برای افزایش ظرفیت درمان بروجرد و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/645

برچسب‌ها:

نظر شما