شناسهٔ خبر: 67168714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به بهره‌برداری رسید

بروجرد - ایرنا - طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با زیربنای بیش از ۱۳ هزار مترمربع و اعتبار سه هزار و۵۰۰ میلیارد ریال احداث‌ و تعداد تخت‌های بستری از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت افزایش یافت.

عباس گودرزی گفت: بیمارستان کوثر با مساحتی حدود ۶ هزار مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت که با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تامین اجتماعی، این پروژه با سه برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی آغاز و اکنون پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر بیمارستان و تجهیزات، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهار هزار مترمربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کلینیک قلب و گوارش و زنان ‌زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه فعلی افزایش داشته است، این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد است، گفت: این پروژه برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت استاندار لرستان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی را در آیین افتتاح بیمارستان کوثر بروجرد همراهی کردند.

میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی روز پنجشنبه در سفر به استان لرستان از چند طرح درمانی در خرم آباد و بروجرد بازدید کرد.

نظر شما