شناسهٔ خبر: 67169030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح و بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد 

زهره گودرزی

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز ۲۴ خردادماه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد بود.

وی بیان کرد: در گذشته، بیمارستان کوثر با مساحتی حدود ۶۰۰۰ مترمربع استانداردهای درمانی نداشت. با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، این پروژه با سه برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی شروع شد. اکنون پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شده است.

گودرزی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با زیربنای بالغ‌بر ۱۳ هزار مترمربع و اعتبار بالغ‌ بر ۳۵۰ میلیارد تومان احداث‌ شده است، تخت‌های بستری از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت افزایش یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور تجهیزات پزشکی خریداری و به بیمارستان انتقال یافته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان و تجهیزات، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهار هزار مترمربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کلینیک قلب و گوارش و زنان ‌زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه فعلی افزایش داشته است.

انتهای پیام

نظر شما