شناسهٔ خبر: 68383494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به‌مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان قیروکارزین

زهرا عسگری

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، پروژه‌های قابل افتتاح مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان قیر و کارزین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس و فرماندار این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس امروز، ۶ شهریورماه در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل توسعه زیرساخت شبکه فشار متوسط فاز اول بخش افزر با احداث ۱۵ کیلومتر شبکه هوایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، توسعه شبکه متقاضیان جدید با احداث ۶ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۴۶ دستگاه پست توزیع هوایی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و رفع افت ولتاژ و افزایش ظرفیت با احداث ۱۶ دستگاه پست توزیع هوایی و اصلاح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و نصب دو دستگاه اتو ترانس با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال است.

حمیدرضا کریمی‌فرد، توسعه روشنایی معابر با احداث ۱۲۰۰ متر شبکه هوایی و نصب ۳۵۰ چراغ با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، هوشمندسازی شبکه جهت کنترل و رویت‌پذیری با نصب و تعویض ۱۰۸۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری هوشمند با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و توسعه زیرساخت و افزایش ظرفیت شبکه فشارمتوسط فاز اول شهر قیر با احداث ۲ کیلومتر شبکه هوایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های برشمرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه‌ها ضمن تامین برق مطمئن و پایدار بتوانیم رضایتمندی مشترکان شریف را در این شهرستان و سایر اقصی نقاط استان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت تمامی مشترکان با صنعت برق استان بر تداوم این همکاری‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: جهت گذر موفق از پیک بار تابستان گرم و بی سابقه سال جاری همکاری مشترکان برق ضروری است.

کریمی‌فرد بیان کرد: با توجه به پایداری گرمای هوا از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود با انجام راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق همچون تنظیم درجه کولرهای گازی روی ٢٤ درجه (دمای آسایش)، استفاده از دور کند کولرهای آبی و موکول کردن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار ( ساعت ١۲ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣)، نسبت به بهینه‌سازی مصرف انرژی اقدام نموده و ضمن رایگان کردن قبض برق مصرفی، احتمال برنده شدن خود را در قرعه‌کشی صدها خودرو سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم الکتریکی و برقی خانگی در پویش «با انرژی» افزایش دهند.  

انتهای پیام

نظر شما