شناسهٔ خبر: 67167852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح و واگذاری ۳۰هزار و ۲۵۷ واحد مسکن ملی در خراسان رضوی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای آیین افتتاح و واگذاری ۳۰هزار و ۲۵۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای خراسان رضوی بصورت متمرکز در گناباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، وحید داعی امروز در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرحهای "یادگار ابراهیم" که با حضور سرپرست ریاست جمهوری به صورت متمرکز در گناباد و از طریق وبیناری به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این مراسم در سطح استان خراسان رضوی با افتتاح 10هزار و 444واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به استعداد 19هزار و 780واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی صورت گرفته است.

داعی ادامه داد: این تعداد در قالب 4 بخش حمایتی، بازآفرینی، خودمالک و روستایی در 34 نقطه استان به صورت ویدیو کنفرانس بصورت همزمان با ارزش ریالی به میزان 27.8 همت انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: 155هزار و 514 واحد مسکونی در مرحله اجراست که در پایان دولت سیزدهم به تعداد 180هزار واحد خواهد رسید و تمامی واحدهایی که امروز افتتاح می شوند از خدمات زیربنایی مانند اماکن مذهبی، ورزشی، آموزشی، تفریحی برخوردارند.

محمدعلی منصوری، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز گفت: در این مراسم سهم گناباد در بخش افتتاح واحد مسکونی به تعداد 940 واحد و در بخش واگذاری زمین حمایتی، شهری، روستایی و جوانی جمعیت زمین به استعداد 367 واحد است.

منصوری افزود: خدمات روبنایی در سایت های نهضت ملی مسکن، ایجاد زمین مجهز به چمن مصنوعی با مشارکت شهرداری و تربیت بدنی و اداره کل، ساماندهی آسفالت سایت های بهارستان و زعفرانیه، ارتقا مرکز جامع سایت های نهضت ملی مسکن سلامت ، کمک به بدنه سازی و کف سازی حسینیه ثارالله قنبرآباد در قالب نهضت ملی مسکن و ایجاد فضای سبز و خدمات روبنایی مجموعه بهارستان با مشارک و همکاری شهرداری گناباد از دیگر اقدامات امروز بود.

انتهای پیام/282/.

نظر شما