شناسهٔ خبر: 67167804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۰ هزار و ۲۵۷ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید

۳۰ هزار و ۲۵۷ واحد نهضت ملی مسکن در راستای طرح «یادگار ابراهیم» با حضور سرپرست ریاست جمهوری در این استان روز پنج شنبه به صورت متمرکز در گناباد و از طریق وبیناری به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در آئین افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به صورت متمرکز در گناباد گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۷ واحد نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسیده و زمین حمایتی، بازآفرینی و خودمالک و روستایی برای احداث ۱۹ هزار و ۷۸۰ قطعه در ۳۴ نقطه این استان به متقاضیان واگذار شده است.

او ارزش ریالی این طرح‌ها را در مجموع ۲۷.۸ همت ذکر کرد.

معاون مسکن و ساختمان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۵۵ هزار و ۵۱۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان در حال اجرا است و تا پایان دولت سیزدهم به ۱۸۰ هزار واحد افزایش می‌یابد.

منصوری از مجموع این طرح‌ها که به صورت متمرکز در خراسان رضوی به بهره برداری رسید، ۹۴۰ واحد در مناطق شهری شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

او تصریح کرد: ۳۶۷ قطعه زمین حمایتی، شهری، روستایی و جوانی جمعیت زمین هم روز پنج شنبه به متقاضیان دارای شرایط گنابادی واگذار شد.

معاون مسکن و ساختمان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بهره برداری خدمات روبنایی شامل احداث زمین چمن و مرکز جامع سلامت سایت‌های نهضت ملی مسکن بهارستان و زعفرانیه گناباد خبر داد.

نظر شما