شناسهٔ خبر: 67352465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احیای چاه‌ های آب در شهرک‌ های صنعتی خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی خوزستان گفت: احیای چاه‌ های آب در شهرک‌ های صنعتی استان برای جلوگیری از هرگونه کمبود و یا قطعی آب واحد‌ های صنعتی در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

احیای چاه‌های آب در شهرک‌های صنعتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور افزود: چاه‌های آب شهرک‌های صنعتی استان سال‌ها بدون استفاده رها شده‌اند در صورتی که از آب چاه به ویژه در فصل تابستان و در شرایط کمبود آب برای واحد‌های صنعتی می‌توان استفاده کرد. چاه‌های آب جدیدی در شهرک‌های صنعتی استان حفاری شدند که بخش اعظم آب مورد نیاز صنایع را تامین خواهند کرد. با پیگیری دستگاه‌های اجرایی استان طی سال گذشته بیشترین میزان آب مصرفی شهرک‌های صنعتی در کشور به شهرک‌های صنعتی خوزستان اختصاص داده شد.

وی  افزود: با توجه به دوره طولانی فصل گرما در خوزستان، میزان آب مصرفی برای تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی موضوعی بسیار ضروری است و با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان، تولیدکنندگان با مشکل کمی آبی مواجه نبودند. با توافقی که با دستگاه‌های مرتبط و به ویژه آبفای اهواز صورت گرفت شرکت شهرک‌ها موفق شد ۱۱۲ لیتر بر ثانیه آب را برای شهرک شماره پنج صنعتی اهواز تامین کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌ های خوزستان بیان کرد: اختصاص این میزان آب در شهرک‌های صنعتی کشور یک رکورد است و تمام تلاش بر است تا واحد تولیدی به دلیل کمبود آب تعطیل نشود.

نظر شما