شناسهٔ خبر: 67165624 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد: قتل همسر به دلیل اختلافات خانوادگی

صاحب‌خبر -

شفقنا- مرد جوانی که همسر۲۷ ساله اش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود، ساعاتی پس از ارتکاب جرم، دستگیر شد.

به گزارش شفقنا از تسنیم، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در ساعت 16:59 بیست و دوم خرداد ماه 1403 روز سه شنبه درپی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر قتل خانمی درمنزل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی وگشت انتظامی کلانتری 16 بندرعباس در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند.

وی افزود: با حضور تیم انتظامی، کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل مشخص شد که یکی از اتاق های خانه دچار آتش سوزی شده و زن جوان27 ساله در منزل بدون علائم سوختگی و با علائم خفگی در قسمت گردن فوت نموده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بررسی مدارک موجود و تحقیقات به عمل آمده، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند نشانه رفت و با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم با یک دستگاه پراید فرار کرده بود در بلوارامام حسین شهر بندرعباس با شلیک پلیس به لاستیک خودروی وی، در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان داشت که به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده و منزل را به علت برهم زدن صحنه، آتش زده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: این متهم پس از بازجویی های تخصصی و تکمیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما