شناسهٔ خبر: 67288643 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات فروش اینترنتی بلیط قطار از زبان مسافران

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات فروش اینترنتی بلیط قطار سخن گفت.

صاحب‌خبر -

یکی از بهترین مزایای خرید بلیط اینترنتی امکان خرید آن در هر زمان و مکانی وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید آن را از طریق موبایل یا لپ تاپ خود رزرو کنید؛ بنابراین دیگر لازم نیست حضوری برای تهیه بلیط بروید.

اما موضوعی که شهروند خبرنگار ما را گلایه‌مند کرده است اتمام سریع بلیط قطار است. به گفته ایشان هر زمان اقدام به خرید بلیط قطار می‌کند در همان ابتدای زمان به اتمام می‌رسد. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقتتون بخیر؛ در مورد بلیط‌های قطار که هر ۱۵ روز یکبار پیش فروش می‌شود و بلافاصله ۱۰ دقیقه اول بلیط تمام می‌شود و فقط باید اینجا بگیم که اگه شانس بیاریم مثلا بلیط گیرمان بیاد و صد البته گیر خیلیا نمیاد. اما سوالی که برای من پیش آمده است تور‌های مسافرتی است که از قطار استفاده می‌کنند چگونه پس بلیط تهیه می‌کنند چطور امکانش هست قبل از پیش فروش بلیط گیرشان بیاید. بار‌ها با راه آهن تماس گرفته ام، اما کسی پاسخگو نیست.  من حتی یک کوپه ۴ نفره نتونستم بگیرم اونم دقیق سر ساعت هشت صبح همون تایمی که اعلام شده بود حتی توی سایت ثبت نام کردم و پرداخت انجام دادم، اما بعد از تقریبا نیم ساعت مبلغ به حسابم برگشت خورد و هیچ بلیطی صادر نشد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما