شناسهٔ خبر: 67288425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال باز شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدیرکل عملیات راهداری و مدیریت بحران سازمان راهداری با بیان اینکه هم‌اکنون تردد از هر دو مسیر جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در جریان است، گفت: تردد در این مسیرها روان گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

غلام عباس بهرامی‌نیا مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای حفظ ایمنی مردم و جلوگیری از خسارت احتمالی ریزش سنگ و وقوع سیلاب از صبح امروز (پنجشنبه، ۳۱ خردادماه) مجدد تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد، گفت: به دلیل فصل گرما، بارش‌های بهاری به صورت رگباری و لحظه‌ای رخ می‌دهد و از سوی دیگر محور چالوس به دلیل موقعیت جغرافیایی مستعد سیلابی شدن است.

مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: جمعه هفته گذشته سیل در جاده چالوس موجب فوت سه تن و خسارت به ۱۵ دستگاه خودرو سوار شد که با همکاری پلیس راهور با توجه به پیش‌بینی و صدور هشدارهای نارنجی هواشناسی برای حفظ جان هموطنان و جلوگیری از پیشامد هرگونه خسارت این محور تا بازگشت به وضعیت جوی نرمال مسدود شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد از هر دو مسیر جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در جریان است، گفت: تردد در این مسیرها روان گزارش شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما