شناسهٔ خبر: 67163115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دولت آیت الله رئیسی مسیر‌های انحراف انقلاب را شناسایی کرد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت آیت الله رئیسی مسیر‌هایی که موجب انحراف انقلاب می‌شود را شناسایی تا پای جان ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب حفظ شود.

صاحب‌خبر -

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در نخستین جام رسانه امید در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای خدمت در جامعه ما الگو بودند به ویژه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید که با خدمات صادقانه خود در نزد مردم بسیار محبوبیت داشت.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه مسئولان در این شرایط، مشارکت گسترده برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است که این موضوع موجب اقتدار نظام خواهد شد.

خرمدل ابراز کرد: انقلاب اسلامی امروز در حساس‌ترین برهه قرار دارد لذا در این شرایط طراحی چشم انداز در دهه پنجم حیات با برکت انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مباحث است.

وی تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده اهداف انقلاب پیاده نشود، اما این کشور توانسته با الگوی ایدئولوژی الگویی برای سایر دولت‌ها باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حضور مردم در تشییع شهدای خدمت و بصیرت مردم پیش بینی می‌کنم بیش از ۷۰درصد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی پایه گذار مدیریت خستگی ناپذیر و مردمی بود، گفت: امید است رئیس جمهور آینده با همین نگاه به سمت حل مشکلات کشور قدم بردارد.

خرمدل اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد این رژیم جعلی خانه عنکبوتی که برای خود ساخته بود که با کمترین تجهیزات فرو ریخت.

وی تصریح کرد: دشمن به خود جسارت داده بود که به ساختمان کنسولگری ما که بر اساس قواعد بین الملل جزئی از خاک کشورمان بود، تجاوز کند.

خرم دل ابراز کرد: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و امروزه جمهوری اسلامی در همه عالم به عنوان یک قدرت و مجموعه تمدن ساز مورد تکریم است.

وی تاکید کرد: امروز ما یک کشور قدرتمند هستیم و با امید به سوی آینده روشن قدم بر می‌داریم و دشمن را به عقب می‌رانیم.

خرم دل گفت: امروزه خون شهدای غزه موجی را در خیابان‌های اروپا و دانشگاه‌ها به وجود آورده است چرا که در منظومه ما خون شهدا هدر نمی‌رود.

خرمدل عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به کهگلویه و بویراحمد انجام شد به طوری که هم اکنون تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان از خدمات برق بهره‌مند هستند.

نظر شما