شناسهٔ خبر: 67162283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد خبر داد؛

برگزاری رویداد «دعوت ۲» در مشهدالرضا

حجت‌الاسلام هاشمی از برگزاری رویداد «دعوت ۲» با هدف افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب اصلح خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید جواد هاشمی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد اظهار داشت: رویداد «دعوت ۲» به مدت دو روز به همت این حوزه مقاومت و مشارکت موسسه شهرآرا، سپاه ناحیه عمار و فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در فراخوان رویداد هم‌آفرینی «دعوت ۲» بیش از ۲۵۰ نفر در قالب تیم‌های چهار تا پنج نفره آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند، افزود: پس از پایش و بررسی آثار و تولیدات ارسالی ۱۶۰ نفر برگزیده و برای شرکت در مرحله نهایی انتخاب شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد ادامه داد: این ۱۶۰ نفر برگزیده در قالب ۴۰ تیم پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ خرداد در حوزه تولید محتوا با مضمون دستاورد‌های شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در رویداد هم‌آفرینی دعوت۲ باید در چهار بخش موشن‌گرافی، انیمیشن، اینفوگرافی و پوستر اقدام به تولید محتوا کنند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اختتامیه رویداد هم‌آفرینی دعوت ۲، ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۵ خرداد ماه برگزار و به آثار برتر لوح تقدیر، تندیس و جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد بیان داشت: در کنار اهدا جوایز نفیس، آثار برگزیده به صورت استرابورد، بیلبورد و پوستر برای دعوت از مردم و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، اکران شهری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما