شناسهٔ خبر: 67161079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

با روسای ستادهای ۶ نامزد انتخاباتی آشنا شوید

با اعلام اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، روسای ستادهای انتخاباتی این ۶ نامزد تعیین شدند.

صاحب‌خبر -
 

 در پی اعلام اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور، ۶ نامزد این انتخابات با تشکیل ستادهای انتخاباتی خود و همچنین تعیین روسای این ستادها، به طور رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کردند. سوابق روسای ستاد ۶ نامزد انتخاباتی به شرح زیر است:

علی عبدالعلی‌زاده

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان

علی عبدالعلی‌زاده متولد ۱۳۳۳ در ارومیه است؛ او در دولت اول و دوم محمد خاتمی طی سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی فعالیت کرد و سابقه تصدی عنوان استاندار آذربایجان شرقی در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی طی سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ و همچنین و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم و سوم از حوزه انتخابیه ارومیه را در کارنامه سوابق خود دارد.

حجت الله ایوبی

رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی پورمحمدی

حجت الله ایوبی متولد سال ۱۳۴۲ در کلاردشت است؛ او در حال حاضر استاد دانشگاه تهران است. سابقه فعالیت به عنوان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، ریاست بر سازمان سینمایی در دولت حسن روحانی طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ و همچنین تصدی سمت معاون امور اجتماعی و شوراهای وزیر کشور در دولت احمدی نژاد و دوران حضور پورمحمدی در این وزارتخانه طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ را در کارنامه سوابق خود دارد.

محسن منصوری

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی

محسن منصوری متولد ۱۳۶۳ در ورامین است و در حال به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور فعالیت می‌کند. او سابقه فعالیت به عنوان استاندار تهران در دولت سید ابراهیم رئیسی طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ و همچنین فرماندار ورامین در دولت محمود احمدی نژاد طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ را در کارنامه سوابق خود دارد.

لطف‌الله فروزنده

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی

لطف‌الله فروزنده متولد ۱۳۴۰ در شهرکرد است و در حال حاضر به عنوان معاون مالی شهرداری تهران فعالیت می‌کند. او سابقه فعالیت به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور در دولت محمود احمدی نژاد طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ و همچنین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در همان دولت طی سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ را در کارنامه سوابق خود دارد.

محمدرضا میرشمسی

رئیس ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده

محمدرضا میرشمسی عضو موسس و شورای مرکزی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) و در کارنامه خود فعالیت به عنوان سرپرست معاونت امور مجلس و حقوقی دیوان محاسبات و همچنین ریاست هیأت اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) را دارد.

علی نیکزاد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف

علی نیکزاد متولد سال ۱۳۴۴ در اردبیل است و در حال حاضر نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس است. او در کارنامه سوابق خود علاوه بر نمایندگی دوره یازدهم مجلس، فعالیت به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت محمد احمدی نژاد طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همان دولت در سال ۱۳۹۱، وزیر مسکن و شهرسازی در همان دولت طی سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰، سرپرست وزارت راه و ترابری طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ و استاندار اردبیل در همان دولت طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ بوده است. نیکزاد همچنین در جریان رقابت‌های انتخاباتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید را بر عهده داشت.

 

نظر شما