شناسهٔ خبر: 67159661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

هر تهرانی روزانه چقدر زباله تولید می کند؟ + فیلم هر تهرانی روزانه چقدر زباله تولید می کند؟ + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، «رضا محمدی» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص سرانجام قرار داد زباله‌سوز چینی 6 هزار تنی با وجود مخالفت های کمیسیون تخصصی شورای شهر به اکوایران می‌گوید:‌ نامه‌نگاری‌ها انجام شده و فرایند، مرحله به مرحله جلو می‌رود. کمیسیون خدمات شهری ابهامی

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، «رضا محمدی» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص سرانجام قرار داد زباله‌سوز چینی 6 هزار تنی با وجود مخالفت های کمیسیون تخصصی شورای شهر به اکوایران می‌گوید:‌ نامه‌نگاری‌ها انجام شده و فرایند، مرحله به مرحله جلو می‌رود.

 کمیسیون خدمات شهری ابهامی دارد و می‌گوید شاید تهران به سوختن این میزان زباله نیاز نداشته باشد. بر اساس اطلاعاتی که داشتیم و مطالعه‌ای که مشاور طرح جامع انجام داد، هر شهروند تهرانی ۷۶۴ گرم زباله تولید می‌کند و تهران هم ۱۰ میلیون جمعیت دارد پس چیزی حدود ۷۵۰۰ تن زباله تولید می‌شود. در بهترین حالت اگر ۱۵۰۰ تن آن تفکیک شود، ۶۰۰۰ تن زباله می‌ماند و اگر این کار برای ۴۰۰۰ تن منطقی نباشد، ولی برای ۶۰۰۰ تن قطعا منطقی است. به هر حال ما عدد و رقم و سامانه توزیع مطالعات علمی داریم و گزارش‌های توزیع روزانه، گزارش مشاور و مطالعات طرح جامع را در نظر می‌گیریم.

 
همچنین بخوانید
  • اخطار محیط زیست به هفت شهرداری تهران
  • در صورت دیدن کودک زباله گرد با 137 توماس بگیرید
  • زباله سوز چینی به تهران نرسید
  • معتادان متجاهر، بزرگترین چالش این روزهای شهرداری تهران

منبع: eghtesadnews-653107

نظر شما