شناسهٔ خبر: 67158169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قصاص؛ تاوان قتل به خاطر عشق مافیایی قصاص؛ تاوان قتل به خاطر عشق مافیایی

پسر جوانی که در یک عشق مافیایی مرتکب قتل شده است، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که پسری جوان است در بازی مافیا درگیر یک رقابت عشقی شد و رقیبش را با ضربه چاقو به قتل رساند. یک‌سال قبل ماموران پلیس در جریان قتل جوانی به نام مازیار قرار گرفتند که از

صاحب‌خبر -

پسر جوانی که در یک عشق مافیایی مرتکب قتل شده است، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که پسری جوان است در بازی مافیا درگیر یک رقابت عشقی شد و رقیبش را با ضربه چاقو به قتل رساند.

یک‌سال قبل ماموران پلیس در جریان قتل جوانی به نام مازیار قرار گرفتند که از ناحیه گردن آسیب دیده و ساعاتی بعد درگذشته بود.

ماموران با شروع تحقیقات متوجه شدند عامل قتل جوانی به نام امیر است که با مازیار دوست بود. به این ترتیب، امیر و کسانی که در درگیری شرکت داشتند، بازداشت شدند.

امیر به ماموران گفت قصد قتل نداشت و دعوا بر سر یک دختر دلیل این قتل بود.

امیر گفت: من و مازیار و دوستان دیگرمان در بازی مافیا شرکت و چند ساعتی با هم بازی کردیم. در میانه بازی دختری به نام سروین که اتفاقاً دوست مازیار بود، آمد و کنار من نشست. بعد از بازی من به خانه رفتم و متوجه شدم سروین در اینستاگرام به من پیام داده و خواسته او را دنبال کنم. من هم این کار را کردم. فردای آن روز وقتی در کافه دوباره دور هم جمع شدیم تا بازی را ادامه بدهیم، گرداننده بازی به من گفت نباید با سروین ارتباط برقرار می‌کردم. به او گفتم سروین به من پیام داد، اما همان‌موقع مازیار و دوستانش حرف‌های نامربوطی درباره من زدند و درگیری بین ما شروع شد. کافه‌چی ما را بیرون کرد و دعوا تمام شد، اما دوستم پیمان به من گفت با مازیار و دوستانش قرار دعوا گذاشته است. سر قرار دعوا حاضر شدم. مازیار به من حمله کرد و برای اینکه ضربه‌ای نخورم، چاقو را جلوی او گرفتم که در حمله ضربه به گردنش برخورد کرد. اگر من نمی‌زدم مازیار مرا می‌زد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست قصاص کردند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او یک بار دیگر ماجرا را شرح داد و مدعی شد اگر او ضربه نزده بود مازیار او را می‌زد.

با پایان جلسه دادگاه قضات دفاع متهم مبنی بر دفاع مشروع را قبول نکردند و حکم بر قصاص صادر کردند.

 

منبع: etemadonline-663315

نظر شما