شناسهٔ خبر: 67158094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه رفاه اجتماعی کارکنان راه وشهرسازی با جدیت پیگیری می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توسعه رفاه و معیشت کارکنان راه وشهرسازی آذربایجان غربی با جدیت دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

توسعه رفاه اجتماعی کارکنان راه وشهرسازی با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه دیدار کارکنان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اولویت ما بهره مندی از توان نیرو‌های انسانی تحصیل کرده و نخبه جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی و همچنین تامین رفاه و آسایش کارکنان است.

وی ادامه داد: کارکنان خدوم راه وشهرسازی آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا ماموریت‌ها وظایف محول شده را به نحو احسنت اجرایی کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش راهسازی مجاهدان راهساز ما به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و کارگاه‌های راهسازی در راستای توسعه زیر ساخت‌های استان در حال فعالیت هستند.

عطائی افزود: در بخش مسکن نیز اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بیش از متقاضیان واجد شرایط زمین تامین شده و هم اکنون در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار واحد در حال ساخت هستیم.

وی بیان کرد: حفاظت از اراضی ملی استان از دیگر وظایف معاونت املاک و حقوقی این اداره کل بوده که در این بخش نیرو‌های یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش اراضی هستند.

نظر شما