شناسهٔ خبر: 67157923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

باند میکی ماوس‌ها  دستگیر شدند 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سارق جوانی که روی گردنش طرح میکی‌ماوس خالکوبی و همراه یکی از دوستانش موبایل یکی از ورزشکاران را سرقت کرده‌بود، به دام افتادند. 
مدتی قبل ورزشکار حرفه‌ای در تهران به اداره پلیس رفت و از دو سارق موتورسوار به اتهام سرقت تلفن همراهش شکایت کرد. 
وی در توضیح ماجرا گفت: «من والیبالیست هستم و ساعتی قبل تلفن همراهم را دو پسر جوان موتورسوار سرقت کردند. آن لحظه در حال عبور از خیابان بودم و همزمان با تلفن همراهم صحبت می‌کردم که ناگهان موتورسیکلتی با دو سرنشین به من نزدیک شد و راننده آن در یک چشم بهم زدن تلفن همراهم را از دستم قاپید و به سرعت از محل فرار کردند. موتورسواران پلاک موتورشان را پوشانده‌بودند و برای اینکه شناسایی نشوند، ماسک بهداشتی هم به صورت داشتند، اما یکی از آن‌ها آثار خالکوبی روی گردنش دیده می‌شد.»
 میکی ماوس 
در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارقان تلفن همراه ورزشکار معروف ادامه داشت، مأموران با چند شکایت دیگر هم روبه‌رو شدند که مشخص شد سارقان دو پسر جوان کم سن و سال هستند که به همین شیوه دست به سرقت‌های سریالی می‌زنند. همچنین اکثر شاکیان اعلام کرده‌بودند که خالکوبی عجیب روی گردن یکی از سارقان دیده‌اند. مأموران در ادامه دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند، اما دریافتند سارقان در تمامی سرقت‌ها ماسک به صورت دارند و پلاک موتورسیکلت‌شان را هم مخدوش کرده‌اند. مأموران در بررسی فیلم‌های دوربین‌ها متوجه شدند یکی از سارقان طرح میکی ماوس روی گردنش خالکوبی کرده‌است. 
 بازداشت 
با به دست آمدن این سرنخ مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل دو سارق ۲۲ ساله را به نام‌های شاهین و کامران شناسایی و بازداشت کردند. سارقان در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و مدعی شدند مرد والیبالیست را نمی‌شناخته و روز حادثه گوشی تلفن همراه او را به صورت اتفاقی سرقت کرده‌اند. 
 از ۱۶ سالگی 
متهمی که طرح میکی‌ماوس روی گردنش خالکوبی کرده‌بود، به مأموران گفت: از دوران نوجوانی علاقه زیادی به خالکوبی داشتم تا اینکه در سن ۱۵ سالگی طرح میکی‌ماوس را روی گردنم خالکوبی کردم. دوستانم خلافکار بودند و من هم از سن ۱۶ سالگی وارد جرگه خلافکاران شدم و شروع به سرقت کردم. من ابتدا برای خوشگذرانی سرقت می‌کردم، اما کم‌کم عادت کردم و کارم سرقت شد.

نظر شما