شناسهٔ خبر: 67157893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقشه بارسا برای جذب ستاره بایرن: صبر تا ۲۰۲۵!

بارسلونا تا سال ۲۰۲۵ برای جذب یوشوا کیمیش صبر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به‌نظر می‌رسد که بارسلونا قصد ندارد در تابستان پیش رو اقدامی برای جذب یوشوا کیمیش انجام دهد و می‌خواهد تا تابستان آینده برای جذب رایگان این بازیکن صبر کند.

پس از ناکامی بایرن مونیخ در فصل ۲۴-۲۰۲۴، این بازیکن شرایط خوبی در باشگاه نداشته و مذاکرات تمدید قراردادش به بن‌بست رسیده و شایعات زیادی درباره احتمال خروجش از بایرن شنیده شده است.

قرارداد فعلی این بازیکن با بایرن مونیخ تا پایان فصل آینده است و مدیران باشگاه نگران هستند که او به‌طور رایگان باشگاه را ترک کنند اما در سمت دیگر قصد ندارند در این تابستان او را بفروشند، مگر اینکه پیشنهادی مطابق با خواسته‌های بالای آنها از راه برسد.

2042986

پس از انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان مربی بارسلونا، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال کیمیش به کاتالونیا بیشتر شد. چرا که او و فلیک در بایرن مونیخ روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند.

با این حال طبق گزارش مارکا، بارسلونا قصد ندارد در این تابستان حرکتی انجام دهد. به‌خصوص‌ با توجه به اینکه انتظار می‌رود بایرنی‌ها مبلغی غیرمنطقی را برای فروش ستاره‌شان بخواهند.

بنابراین آبی‌اناری‌ها می‌خواهند تا سال ۲۰۲۵ صبر کنند و اگر در این مدت کیمیش قراردادش با بایرن را تمدید نکرد، برای جذب رایگان او با تیم‌های دیگر وارد رقابت شوند. اگر کیمیش تصمیم به ترک بایرن بگیرد، می‌تواند از ابتدای سال ۲۰۲۵ با تیم‌های غیر آلمانی مذاکره کند.

نظر شما