شناسهٔ خبر: 67153297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش اقتدار و قدرت بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آورد

امیر «حیدری» گفت: ارتش، اقتدار و قدرت بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آورده و علاوه بر مسائل نظامی، در صحنه‌های مختلف در کنار مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 23 خرداد از نمایشگاه دستاوردهای نظامی پرسنل پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک شهید اسدالله متاجی گرگان بازدید کرد.

فرمانده نزاجا در این بازدید از نزدیک در جریان روند اختراعات، انجام شده و توضیحات مسوولان هر بخش قرار گرفت.

سوئیچر هوشمند ماهواره، توپخانه دید در شب، سیستم تهویه هوا، سرکوبگر صدای تفنگ و سیستم خنک کننده توپ از اختراعات ارائه شده در این نمایشگاه بود.

ارتش ایران اقتدار و قدرت بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آورد

این نمایشگاه در قالب طرح لبیک ۲۵ باقرالعلوم در راستای حمایت از نخبگان و از طرح‌های ۳۱گانه نزاجا به عنوان فروعیات نیروی زمینی ارتش برپا شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع پرسنل پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک شهید اسدالله متاجی گرگان اظهار داشت: در نزاجا ۳۱ طرح در قالب طرح‌های «لبیک» در حال انجام است که بخشی از آن به حوزه دستاوردها و تغییرات در نیروی زمینی ارتش، بخشی به رفاهیات پرسنل و خانواده‌ها، بخشی به پرسنل وظیفه، بخشی در حوزه مسکن، بخشی در حوزه حمایت از نخبگان و حوزه‌های دیگر مرتبط است.

امیر «حیدری» تاکید کرد: ارتش، اقتدار و قدرت بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آورده و علاوه بر مسائل نظامی، در صحنه‌های مختلف در کنار مردم است.

وی ادامه داد: در طرح لبیک ۲، براساس اعتقاد به تغییر و جمع‌آوری تسلیحات موجود، به سمت استفاده از تسلیحات پیشرفته و تولید شده براساس دانش و تکنولوژی نیروهای بومی حرکت کردیم، بطوری که سلاح‌های ما قابلیت نقطه‌زنی، هدف قراردادن هدف از فواصل دور و هوشمند بودن با قابلیت شبکه‌پذیری را دارند.

افتتاح مجتمع مهارت آموزی پرسنل تیپ ۲۳۰ گرگان به نام شهید صیاد شیرازی و دیدار با خانواده چندین بیمار ناعلاج و سخت علاج، از دیگر برنامه‌های حضور فرمانده نزاجا در گلستان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما