شناسهٔ خبر: 67150343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حضور فرمانده نزاجا در گرگان/ سربازان برای گام دوم انقلاب تربیت می‌شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه اختراعات و دستاورد‌های نظامی پرسنل پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک شهید اسدالله متاجی شهر گرگان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر فرماندهان بلندمرتبه نیروی زمینی از قرارگاه تیپ ۲۳۰ متحرک شهید اسدالله متاجی شهر گرگان و همچنین نمایشگاه اختراعات و دستاورد‌های این یگان نظامی بازدید کرد.
 
امیرسرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید از نزدیک در جریان روند اختراعات، انجام شده و توضیحات فرماندهان بخش‌های مختلف قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید اظهار کرد: فرماندهان در سطوح مختلف برای پیشرفت کار‌ها و وظایف، رسیدگی به امور پرسنل زیرمجموعه و همچنین تسلط کاری بر مجموعه باید به ترتیب به سه نگاه رهبرانه، پدرانه و فرماندهی داشته باشند.

وی با اشاره به بیاناتی از فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: برای تقویت روحیه پرسنل پایور و وظیفه، باید در سربازخانه‌ها، فضایی بانشاط و شادمانی همراه با امید ایجاد کنیم.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری یادآور شد: نگاه ما به سربازان، نگاه پدر به فرزند است، زیرا معتقدیم که این جوانان و سربازان را باید برای گام دوم انقلاب تربیت کنیم.

این فرمانده نظامی اشاره‌ای به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری کرد و گفت: کشورما نیاز دارد مردم هماهنگونه که در تشییع شهید جمهور حماسه خلق کردند با همان حضور حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

نظر شما