شناسهٔ خبر: 67152285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

موشکباران بسیار شدید در راه است/ آماده باش کامل ارتش از شب ... -

اقتصاد ایران: منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موشکباران بسیار شدید از سوی حزب الله در راه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مقامات سیاسی این رژیم هنوز تصمیمی برای حمله تمام عیار به حزب الله نگرفته اند.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی معاریو گزارش داد: از شب گذشته، فرماندهی شمالی در آماده باش کامل به سر می برد و احتمال می رود که موشکباران شدید از سوی حزب الله طی ساعات آتی در راه و بر شدت آن افزوده خواهد شد.

منابع خبری از شلیک دستکم ۲۰۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از صبح امروز تاکنون خبر دادند.

حزب الله لبنان از صبح امروز تا این لحظه حملات گسترده‌ای را به مناطق شمالی فلسطین اشغالی در پاسخ به ترور یکی از فرماندهان ارشد خود در شهرک جویا در جنوب لبنان توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی انجام داده است.

این حملات عبارتند از؛ حمله موشکی به پایگاه رویسه القرن در مزارع اشغالی شبعا و وارد کردن تلفات قطعی به اشغالگران، حمله موشکی به پایگاه الرمثا در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا و وارد کردن تلفاتی قطعی به صهیونیست‌ها، هدف قرار دادن یک کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در سعسع، هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه عین زیتیم با موشک‌های کاتیوشا، حمله موشکی به مقر نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی در پایگاهی در الجلیل و انبارهای تسلیحاتی در عمیعاد، حمله راکتی به پایگاه زرعیت، حمله موشکی به پایگاه رامیا و حمله راکتی به پایگاه الراهب در الجلیل علیا. همچنین حزب الله مقر یگان نظارت هوایی و اداره عملیات هوایی در پایگاه میرون را هدف حمله موشکی قرار داد.

برچسب‌ها:

نظر شما