شناسهٔ خبر: 67151932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نخستین رویداد رسانه‌ای «امید» در قم برگزار می‌شود

دبیر نخستین رویداد رسانه‌ای امید از برگزاری این رویداد به همت بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و با هدف جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین در قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی حاجیلو» دبیر نخستین رویداد رسانه‌ای امید استان قم امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: امیدآفرینی و جهاد تبیین از کلیدواژه‌های مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است، لذا رویداد رسانه‌ای امید، در راستای عمل به رهنمود معظم له و با رویکرد جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین در سطح استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رویداد، در هفته اول تیرماه به صورت تیمی و انفرادی ویژه تمامی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان، محتوا‌های مدنظر خود را در ساعاتی که در سالن برگزاری رویداد حضور دارند، تولید و منتشر خواهند کرد.

حاجیلو تصریح کرد: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری، میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب شاخص‌های ارزیابی هیئت داوران این دوره از رویداد خواهد بود.

وی افزود: جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد تبیین، محور‌های رویداد را تشکیل می‌دهد و در قالب‌های مصاحبه، گزارش مکتوب، گزارش ویدئویی و کلیپ موبایلی، عکس، پوستر و اینفوگرافیک برگزار می‌شود.

دبیر نخستین رویداد رسانه‌ای امید استان قم گفت: مقرر شد با هماهنگی سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، بسیج مهندسین و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اردو‌های راهیان پیشرفت قبل از رویداد برگزار شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند با اطلاعات و داده‌های بیشتری پا به عرصه رقابت بگذارند.

وی عنوان کرد: تمامی فعالان رسانه در استان قم می‌توانند جهت شرکت در این رویداد رسانه‌ای و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۰۳۵۳۸۳۱۲ تماس گرفته و یا به سازمان بسیج رسانه استان قم واقع در ابتدای زنبیل آباد، ساختمان هنر و رسانه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما