شناسهٔ خبر: 67151379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آماده‌سازی ۵۰ ماشین مجهز به دیزل ژنراتور برای انتخابات

مدیرعامل شرکت برق سیستان و بلوچستان ضمن اعلام آمادگی تیم‌های عملیاتی این شرکت جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم انتخابات، گفت: ۵۰ دستگاه ماشین مجهز به دیزل ژنراتور سیار توزیع برق این استان جهت برگزاری انتخابات پیش رو در سطح منطقه آماده است.

صاحب‌خبر -

محمد رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تمامی تیم‌های عملیاتی این شرکت در روز هشتم تیرماه به صورت آماده‌باش کامل بوده و تمام توان خود را برای انجام انتخاباتی باشکوه بدون مشکل برق به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: لغو تمامی مرخصی‌های کارکنان این شرکت از قبل تا پایان انتخابات، استفاده از مولدهای اضطراری و بازدید از مراکز برگزاری انتخابات، برگزاری نشست‌ها و جلسات توجیهی، کنترل و سرویس شبکه‌های توزیع از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای تامین برق پایدار روز انتخابات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارکنان این شرکت علاوه بر حضور با شکوه در انتخابات تامین کننده برق پایدار مراکز انتخاباتی نیز هستند، گفت: تمامی نیروهای ستادی، مدیریتی، گروه‌های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز به منظور حفاظت از تاسیسات توزیع برق و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی آماده هستند.

رئیسی تصریح کرد: به‌ منظور حفظ ایمنی، رعایت حریم شبکه‌های توزیع برق و پیشگیری از وقوع حوادث جانی و مالی به همشهریان محترم، خواهشمند است ستادهای تبلیغاتی در نصب هرگونه بنر، تابلوهای تبلیغاتی، پوستر و عکس بر روی تجهیزات مربوط به شرکت توزیع برق این استان اعم از پایه‌های بتونی، چوبی و فلزی روشنایی معابر و تابلوهای برق توزیع هوایی و زمینی اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: شماره تلفن 121 اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق این استان، روز برگزاری انتخابات علاوه بر رفع مشکلات مردم به صورت ویژه پاسخگوی حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط است.

انتهای پیام/

 

نظر شما