شناسهٔ خبر: 67151267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گیلان مهیای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تابستان ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی از ۳۰ خرداد برای اسکان مسافران فرهنگی در تابستان امسال آماده خواهند شد.

صاحب‌خبر -

گیلان مهیای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تابستان ۱۴۰۳به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی در نشست ستاد اسکان میهمانان فرهنگی استان گفت: ۳۲ پایگاه، ۹۶ مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی با ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و ۸ رستوران برای پذیرایی از مسافران فرهنگی در تابستان امسال در گیلان تجهیز شده اند.

وی همچنین از آمادگی ۶۸۷ کلاس درس در چهار درجه ویژه، الف، ب و ج برای پذیرایی از مسافران فرهنگی استان خبر داد و افزود: فرهنگیان می‌توانند از تاریخ ۳۰ خرداد با مراجعه به سامانه متمرکز اسکان به نشانی اینترنتی Eskan.medu.ir و یا مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش منطقه خود، مرکز اقامت تابستان خود را در گیلان ذخیره کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نوروز امسال ۱۵۴ مدرسه با هزار و ۱۶۷ کلاس درس و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و ۸ رستوران برای پذیرایی اسکان مسافران از ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان فروردین برای پذیرایی از مسافران فرهنگی گیلان فعال بودند و از بیش از ۳۴ هزار میهمان فرهنگی در این مدت در استان پذیرایی شد.

نظر شما